Vorige week woensdagavond omgedaan. Afgelopen dinsdag kom ik in de wei en is de complete onderkant weg! Heb de korf elke dag nagekeken of het allemaal nog goed zat en in orde was, maar zomaar ineens dus de hele onderkant eruit...
Ik kan echter nooit bewijzen dat ik er echt goed mee ben omgegaan. Natuurlijk weet ik wel dat er geen gekke dingen mee gedaan zijn, paard heeft hem omgehad en ermee gegeten, meer niet. Op spelen e.d. heb ik natuurlijk geen zicht omdat ik niet bij mn paard op het land woon
Maargoed... Ik wil dus weten of dit volgens jullie onder garantie zou moeten vallen of niet. Heb de winkel al gemaild, maar dat was een beetje een laf mailtje met meer de mededeling dat ik hij stuk is gegaan binnen een week en foto's van de "beschadiging" . Wil namelijk niet overkomen als een zeurende klant. Heb ook nog geen bericht teruggehad, maar wil dus niet gaan stalken omdat ik gewoon niet zo goed weet wat ik ermee moet en of ik wel recht heb tot klagen.
Toch vind ik het niet kunnen dat het zo snel al stuk is bij normaal gebruik... Zal ik de korf opsturen naar de winkel met begeleidend briefje of heb ik dikke pech en mn geld verkeerd "geinvesteerd" ?
Thanks voor het meedenken iig.
dus heb ik het kapotte masker in die doos weer teruggestuurd. Prima geregeld, en de nieuwe van dit jaar kwam daar dus ook weer vandaan