Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Anderzijds heeft de boer mij verteld dat een werknemer van hem, de dochter in Nederland aan het studeren is voor het kunnen houden van een manege. Zij hadden eerder dit jaar ook reeds gevraagd om eventueel een optie te nemen op het paard. Nu ja, ik kan het verder verzorgen voor de ervaring en eventueel uitkijken naar een ander. Heeft het belang als je later je paard zou doorverkopen en dit geen papieren heeft? 

. Met als resultaat dat ik blij ben! Met verloop van tijd mag ik elke dag gaan, maar we gaan nu een beetje opbouwen aangezien het paardje een jaar heeft stilgestaan. Zo zo, een update
amouroke schreef:Hoi,
Ik heb ondertussen een paard gevonden voor half pension. Het gaat om een ruin die op M niveau dressuur heeft gelopen. De huidige eigenaar heeft er echt geen tijd voor owv studies en heeft dus voorgesteld dat ik hem rijd. Eerst een paard keer met haar, daarna kan ik les nemen als ik dat wil. Het enige is wel dat het om een zéér dominante ruin gaat, eentje waar je consequent mee moet zijn. Ik ben zacht van hand, maar na een proefrit vond ze het blijkbaar toch goed en vond ze dat ik haar paardje in de hand had. Met als resultaat dat ik blij ben! Met verloop van tijd mag ik elke dag gaan, maar we gaan nu een beetje opbouwen aangezien het paardje een jaar heeft stilgestaan. Zo zo, een update