Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Onze stalbaas gaat twee keer per jaar op vakantie. Wij zijn met z'n allen volwassen genoeg om de toko overeind te houden.
We hebben hem zelfs één keer per maand de toegang tot de stal ontzegd (wij noemen dat zijn paardloze dag). Gewoon zodat hij ook met zijn gezin een dag weg kan, zonder zorgen te hebben over op tijd thuis zijn, paarden van het land enz.
Vanuit de stalbaas gezien: zorg dat je een groep pensionklanten samensteld waarmee je dergelijke afspraken kunt maken. Dat betekend dat je kritisch moet zijn op wie je binnenhaalt. Die kritische houding betaalt zichzelf echter dubbel en dwars terug!
Abeltje77 schreef:Hmmm kweet niet hoor... je gaat toch geen klanten aannemen gebaseerd op 'kun jij ev de toko runnen als ik er niet ben'.
.diessel schreef:Heb op een pensionstal gestaan waarvan de eigenaren met regelmaat met vakantie gingen of een weekend weg.
Helaas vonden deze mensen het de normaalste zaak van de wereld om geen vervanging of toezicht te regelen![]()
Als dit 1 keer was voorgekomen had ik er minder moeite mee gehad maar het gebeurde daar om de haverklap![]()
We maakten dan noodgedwongen onderling een rooster voor het naar binnen/buiten zetten, uitmesten en voeren.
Dit is mij om de volgende redenen zeer slecht bevallen,
-ik stal mijn paard natuurlijk niet voor niets alles inclusief
-stal was niet naast de deur, waardoor ik veel tijd kwijt was met de verzorging
-ik kreeg geen korting op het stalgeld terwijl het een relatief dure stal was
-ondeskundige en onbetrouwbare personen aan mijn paard
Als pensionklant heb ik er totaal geen moeite mee als de pensionhouder met vakantie gaat.
Zolang er voor mijn paard en mij maar niets veranderd.
De eigenaar zorgt voor een deskundige betrouwbare vervanger in huis![]()
Wens jou alvast een hele fijne vakantie![]()
![]()
Abeltje77 schreef:Hmmm kweet niet hoor... je gaat toch geen klanten aannemen gebaseerd op 'kun jij ev de toko runnen als ik er niet ben'.