Ik heb nog geen rijbewijs, maar ben wel al volop aan het fantaseren wat voor auto ik straks wil kopen.
Hij moet aan verschillende eisen voldoen vanuit het cbr, maar ook vanuit mij ivm handicap van mij.
Nu had ik het er met mijn rij-instructeur over. Ik had namelijk goed nagedacht...

Ik wil graag zelf ook weg kunnen met mijn paard, maar kan niet zelf een trailer aankoppelen. Een vrachtwagen zou het makkleijkst zijn, maar dan zou ik een vrachtwagen moeten kopen NAAST een gewone auto, en dat wordt wel erg gek...
Nu had hij de optie geopperd om ene trailer met electromotor aan te schaffen evt. Dat kan natuurlijk.
Ook zei hij dat er ook wel auto`s bestaan die je ONDER de trailer kunt rijden. dus het zelfde idee als een vrachtwagen.
Nu kan ik alleen niets vinden over die mogelijkheid op internet... heeft iemand er wel eens van gehoord? Weten jullie andere opties nog?
Het zal een 2 paards moeten worden sowieso. evt meer mag ook
Hoop dat ik duidelijk genoeg ben zodat jullie het snappen

Ik wil dus t liefst een vrachtwagen waarvan ik de achterkant los kan koppelen waardoor ik ook `gewoon` kan rijden. Ik had het over een jeep en volgens mijn rij-instructeur kon dat wel... Wie helpt mij verder? rij-instructeur is uiteraard nu een week met vakantie, dus kan em niet vragen en wil prijs-indicatie hebben en ook wel graag een beeld van wat wel en niet mogelijk is

bedankt voor jullie eventuele reacties