Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FindingJack schreef:Bij ons hetzelfde. Ze letten super op de paarden en als er een veearts moet komen als jij er niet bent vangen zij die op. Maak je de afspraak zelf moet je er ook zelf zijn.
bibo317 schreef:Nou recrea, dat is ook zoiets![]()
Bij is dat precies hetzelfde. We hebben dan de luxe dat we de klanten "uitzoeken" op leeftijd enzo.
Geen kinderen die altijd begeleiding nodig hebben. Maar de volwassenen die bij ons staan kunnen er ook wat van!
Ook sta ik er van te kijken, hoeveel mensen ervoor willen betalen en vervolgens komen ze gewoon een week ( ben ik nog krap) niet bij hun paard. Oh een wond, dat komt vanzelf wel goed.
Koliek, ach nee, dat is een verzamelnaam.
Hoe hebben jullie het allemaal geregeld?
recrea schreef:Wij hebben stalregels, en als mensen hier op stal komen staan houden ze zich in het begin netjes aan de regels. Maar het grote probleem blijft "mest opruimen na het rijden of longeren". Als ik er dan wat van zeg, dan krijg ik als antwoord: Bewijs maar dat het van mijn paard is; heb je een DNA onderzoek laten doen?; mijn paard poept nooit onder het rijden.
Ik zou weleens willen weten hoe andere pensionstallen daarmee omgaan.