Paard aangevallen op de Veluwe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blackpearls3

Paard aangevallen op de Veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 18:12

Via via kreeg ik een heel omstandig verhaal dat er enige tijd geleden een paar paarden zijn aangevallen door een hond ergens op de Veluwe. Een paard heeft het niet gehaald en de andere nauwelijks. Is dit feit of fictie want ik kan er niets over vinden en ik denk niet dat zoiets echt geheim kan blijven mocht dit verhaal waar zijn
Laatst bijgewerkt door blackpearls3 op 04-06-09 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 18:21

Ik heb even de stentor online doorzocht, maar kan niets vinden. Dit wil niet zeggen dat het niet waar is, maar de kans is wel wat kleiner geworden.

blackpearls3

Re: Paard aangevallen in Putten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 18:51

Hey geweldig ik loop me ook al suf te zoeken maar kon niets vinden vandaar dat ik het hier maar geplaatst heb als het er hier niet uit komt dan weet ik het niet.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:56

Ik woon op de veluwe, maar niets gehoord of gelezen. Ook niet in het paardencircuit! Waar zou dit gebeurd moeten zijn?

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:14

Hier ook niets gehoord of gezien .. Ben bang dat het fictie is :).

blackpearls3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 20:51

ik hou de plaats er even buiten wil geen slapenden honden wakker maken het is aan de rand van een natuurgebied tegen Garderen aan zal ik maar zeggen. Ik snap niet dat als het waar zou zijn dat een hond in de buik van een groot paard(1.65) gaat bijten tot die open is en een oor afbijt. Het andere paard was helemaal erg toegetakeld. Dit verzin je toch niet. Dus dit is op de Veluwe niet bekent
Laatst bijgewerkt door blackpearls3 op 05-06-09 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

IrisW

Re: Paard aangevallen op de Veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:53

Ik zelf ook op de Veluwe, waar veel gelult wordt enzo :)
Niks gehoord

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:20

noi ik woon en heb me paard staan in de buurt van Garderen en ik denk dat het een broodje aap is

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:15

blackpearls3 schreef:
ik hou de plaats er even buiten wil geen slapenden honden wakker maken het is aan de rand van een natuurgebied tegen Garderen aan zal ik maar zeggen. Ik snap niet dat als het waar zou zijn dat een hond in de buik van een groot paard(1.65) gaat bijten tot die open is en een oor afbijt. Het andere paard was helemaal erg toegetakeld. Dit verzin je toch niet. Dus dit is op de Veluwe niet bekent

Die, ehm... techniek is dezelfde als een roedel wolven toepast op prooidieren, hondachtigen vallen aan door de buik open te rijten en vast van de rennende prooi te eten (ingewanden), katachtigen springen op de nek om die te breken voor ze aan de dis beginnen. Dus de aanvalstactiek klopt wel, ben alleen benieuwd of iets dergelijks ook daadwerkelijk op de Veluwe is voorgekomen? Met een hond????

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:47

Shattered schreef:
Hier ook niets gehoord of gezien .. Ben bang dat het fictie is :).

Bang dat het fictie is ??
Laten we het maar hopen ;) :j

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:54

Op Bokt zijn 'van horen van' verhalen niet toegestaan. Aangezien dit geen verhaal uit eerste hand is wordt daarom het topic gesloten.