Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kan nooit kwaad.Flynn schreef:hoi,
ik ben me aan het orienteren op een auto,die 2000 of meer mag trekken.
en zit er ook verschil tussen als je wel of geen E rijbewijs hebt ?
(dat je auto dan meer of minder mag trekken ?)
Flynn schreef:waar kan je dat vinden ? alleen als je bijd e auto gaat kijken ofniet ?
ik heb nu op MP naar enkele BMW 5 series gekeken, die 2000 mogen trekken ... (gekeken via RDW) staat in dat lijstje ook hoeveel kogeldruk hij mag ?
en wat voor grappen heeft hyundai dan ?

__Jesper schreef:De nieuwste Toyota Avensis mag dacht ik ook meer dan 2000kg trekken.
We hebben zelf een Audi Q7 die mag ook veel trekken zal wel even navragen hoeveel.
maar de vorige versie van de Avensis Toyota helaas niet. en laat ik die nu net voor mijn trailertje hebben.
jaja.. hoezo krap?), en ruim 200 kilo te zwaar als ik er 2 Tinkers inpleur.linky schreef:Nissan Terrano, fijne auto, ligt als een huis, 4-wheel drive, mag 2500 kg. trekken.
MarcR schreef:Wij hebben sinds januari een Subaru Forester huidige model voor onze Ifor Williams 2 paardstrailer en dit gaat zeer goed. Een Forester van het huidige model mag 2000 kg trekken, bij oudere is het afhankelijk van de motor.
Hij heeft een aantal extra's die intressant zijn bij het trekken van een trailer :
High / low gearing voor extra trekkracht.
Zelfregelende achtervering zodat de wagen nooit doorzakt achteraan.
Hill holder : de wagen blijft even staan als je je rem loslaat op een helling.
Begint alleen nu wat mankementen te vertonen. WolinLotte schreef:Wij hebben een Land Rover van 32 jaar oud, oerdingBegint alleen nu wat mankementen te vertonen.
Frank schreef:En dan nog de betrouwbaarheid van de gemiddelde Laro...
Maar... Ben wel een Land Rover-man hoor!
WolinLotte schreef:MarcR schreef:Wij hebben sinds januari een Subaru Forester huidige model voor onze Ifor Williams 2 paardstrailer en dit gaat zeer goed. Een Forester van het huidige model mag 2000 kg trekken, bij oudere is het afhankelijk van de motor.
Hij heeft een aantal extra's die intressant zijn bij het trekken van een trailer :
High / low gearing voor extra trekkracht.
Zelfregelende achtervering zodat de wagen nooit doorzakt achteraan.
Hill holder : de wagen blijft even staan als je je rem loslaat op een helling.
Ik heb er ook een op het oog, wist niet dat ze 2 ton mochten trekken
Maar ik mag natuurlijk niet klagen!