Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(en anders kun je met verplaatsbare paaltjes, schrikdraad en een stroomklok prima zelf een paddock creeeren!)
Zwerte schreef:een pony de hele week in de trailer zetten als stal? Dat zou ik dus echt nooit doen, zelfs niet voor 1 nachtje... Om eerlijk te zijn zou ik dat mishandeling vinden... In een stal kan hij nog rondlopen en zich bewegen, in een trailer niet!
Verwachten ze dit echt? Ik kan me niet voorstellen dat een manege/stalling dit van je verwacht...
Kan hij niet gewoon buiten staan? Of in een stalletje? Anders zou ik toch echt een ander kamp zoeken.
brigitta1987 schreef:Zwerte schreef:een pony de hele week in de trailer zetten als stal? Dat zou ik dus echt nooit doen, zelfs niet voor 1 nachtje... Om eerlijk te zijn zou ik dat mishandeling vinden... In een stal kan hij nog rondlopen en zich bewegen, in een trailer niet!
Verwachten ze dit echt? Ik kan me niet voorstellen dat een manege/stalling dit van je verwacht...
Kan hij niet gewoon buiten staan? Of in een stalletje? Anders zou ik toch echt een ander kamp zoeken.
Nou dat valt toch wel mee?
Als je een tweepaards trailer hebt met het tussenschot eruit, en een niet te grote pony dan kan het voor een nachtje best wel. Er hebben jarenlang pony's in stand gestaan (niet dat ik dat goedkeur) en dat is kleiner. Voor één nachtje zou ik het dus doen, zonder beenbescherming en met een laag stro in de trailer en een emmer water.
Als je langer gaat dan zou ik toch een ander kamp zoeken, of een stal in de buurt.