Ik ga heel waarschijnlijk zondag bij een paard kijken in noordholland.
Een paard die me erg aanspreekt, en als het in het echt net zo fijn beweegt en leuk is als op foto misschien wel koop.
Maar paard is als 3 jarige voor het laatst gekeurd en is nu 4,5 dus ik wil haar totaal opnieuw laten keuren.
Ik zoek een dierenarts die echt heel streng keurt! De merrie is als 3 jarige goed gekeurd voor prok en de sport.
Ik wil met de merrie de sport in en hobbymatig fokken dus ze moet gewoon helemaal goed gezond zijn.
Ik zoek een goed aangeschreven kliniek die echt goed keurt! Voorbeeld eigenaar van het paard wat ik nu rijd liet de foto's van een reeds goedgekeurd paard zien aan haar eigen da hier in nunspeet en die keurde het paard af, hij vond dat er te mild gekeurd was.
Als ik niks kan vinden zal ze daar gekeurd moeten worden. Maar van beemster naar nunspeet is nogal een pokkeeind dus iets wat meer daar in de buurt zou makkelijker zijn.
Graag reactie's uit eigen ervaring.
LouiseB
Geplaatst: 28-04-09 12:04
Haha, hee Nathalie jij ook hier.... ik zag deze titel staan en was nieuwsgierig. Ik zou haar gewoon hier laten keuren in Nunspeet. Zoals je weet zijn ze super streng. Bij goedkeuring kan ze dan meteen doorgebracht worden naar haar nieuwe plek en bij afkeuring kan ze zo weer de trailer in richting Beemster.
Ik woon zelf in de beemster en ga met mijn paarden voor alles naar heerhugowaard. Dat is niet zo ver weg en ik ben er heel tevreden over. Ook voor aankoop keuringen. Kan ook hier in de buurt laten keuren en foto's laten zien aan jouw dieren arts. vind die het oke. Kan je het paard ophalen.
welke arts is dat? weet je ook of die kritisch keuren? dus betrouwbaar keuren? Ik ga vandaag kijken dus heb deze week een arts nodig. Foto;s aan mijn arts laten zien kan niet, ik kan niet maken als die arts goed keurd en de mijne niet dat zei dat dan moet betalen. De arts zelf moet gewoon betrouwbaar keuren.
Liess__
Geplaatst: 06-05-09 23:00
Paul van Gorkum is enorm goed. Hij heeft geloof ik ook een mobiel rontgenaparaat.