paard wil de trailer niet op

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zweetlady

paard wil de trailer niet op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 22:22

hallo mijn paardje wil de trailer niet meer op omdat ze 1x onder uit is gegaan. en we zijn daarna weer wezen oefenen maar het ging goed, tot ik telkens langs de dierenarts moest is het weer fout gegaan. en we hebben al van alles gedaan maar het lukt gewoon niet meer ,en ze heeft maar 1 oog zou dat er mee te maken kunne hebben. daarom moest ze naar de dierenarts maar als ze een trailer ziet word ze al bang gewoon zielig vind ik het .maar ze gaat gewoon stijgeren fel omhoog ,longerlijnen geprobeerd enkel en dubbel en iemand zei tegen mij van je moet haar in de bijzet zetten zodat ze niet om hoog kan. maar ze ging gewoon omhoog en viel achter over en kon wel janken.wie weet wat ik moet doen en kan me tips geven en ik ga 1 mei op vakantie met haar en me stal dus dat is wel weer leuk voor haar

frankiej

Re: paard wil de trailer niet op

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 22:32

ff zoeken op bokt kan geen kwaad hoor, er lopen al zoveel topics over trailerladen. je kunt je licht opsteken bij bijv. www.balingehof.nl of www.2moons.nl Met de laatste heb ikzelf ervaring

zweetlady

Re: paard wil de trailer niet op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 22:39

ja is goed zal ik doen even op bokt zoeke