Trailerongeluk, dodelijk afloop. Herken jij dit verhaal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cynderella81

Trailerongeluk, dodelijk afloop. Herken jij dit verhaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 12:11

Hallo allemaal,

geen flauw idee of ik dit hier goed plaats, en of het überhaupt mag.
Zo nee, dan hoor ik het wel van een mod ;)

Maar ik zit met het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar het laatste veulen van mijn merrie en heb zodoende zelfs een foto reading laten doen.
Ik weet niet hoeveel waarde ik daaraan moet hechten, maar daar kwam dus uit dat het paard in kwestie is ingeslapen na een trailerongeval. De trailer schijnt geraakt te zijn door een vrachtwagen en het paard was zo ernstig verwond dat ze het paard hebben laten inslapen.

De reading is al zo'n 2 jaar geleden uitgevoerd en het ongeval kan dus ook al enige tijd voor die reading hebben plaatsgevonden. Ik ben al uitgebreid gaan zoeken op internet, maar kan er niets concreets vinden.
Ook omdat ik geen regio weet is het gewoon erg lastig.
(Voor meer info zie de link in mijn onderschrift.)

Zodoende vroeg ik me af of dit verhaal misschien bekend is bij iemand hier op Bokt. Niet geschoten is altijd mis toch?

Thanks!!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 12:15

Wellicht enig idee wat het geslacht was van het paard en ongeveer de leeftijd? Niet dat je dergelijke ongelukken vaakt hoort zoals jij die beschrijft, maar meer info doet wellicht sneller iets herinneren :) Succes met de zoektocht.

Cynderella81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 12:17

Vandaar de link naar het topic over het paard in kwestie. Anders wordt dit misschien teveel een "gezocht" topic. En dat is niet de bedoeling ;)

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 12:18

Ik kan me wel herinneren dat er nog niet zo heel lang geleden hier een nieuwsbericht heeft gestaan. Dat er een trailer op de vluchtstrook stond, en toen is aangereden door (ik geloof) een vrachtwagen. Dat is dan wel vrij recent, maar misschien was die reading toentertijd 'voorspellend'?

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 12:20

Cynderella81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 12:29

Thanks!! Maar ik las halverwege dat het een hengst was op weg naar de hengstenkeuring, dus dit zal het niet geweest zijn. Wel verschrikkelijk trouwens ;(

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 13:18