Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*puck* schreef:ts , staat hij daar om aan te sterken of voor een andere blessure,als hij niet meer van je is en je vermoed mishandeling dan kun je hem of terugkopen met alle medische kosten erbij of de aid inschakelen.
Mariska_28 schreef:Mijn paarden hebben soms ook klitten in de manen en onder de buik, die borstel ik echt niet elke dag of elke week.. En hier hangt de staart soms ook op de grond als ik weer eens te laat ben met knippen.. Dat is echt geen verwaarlosing hoor? Maar een paard gewoon lekker paard laten zijn.. Ik snap dat jij het anders gewend bent, maar ik denk dat de eigenaar wel weet wat goed voor zijn paard is...
*puck* schreef:ts , als hij een 'ziekte' heeft zoek dan eerst uit wat voor ziekte,okee een broodmager paard is niet goed maar er kan een reden zijn waarom hij zo mager is.
als de eigenaar je niet gelooft dan maak je een foto en neem je een foto mee van 2 jaar geleden en laat je die zien, dan zal hij misschien actie ondernemen, voorlopig kun je hier weinig mee.
geerke schreef:je kunt direkt aan een paard zien of het verzorgt word of niet....een staart die 10 cm op de rond hangt zegt genoeg....niet dat ze daar dood aan gaan..........