Waarop letten bij aanschaf trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Andante

Waarop letten bij aanschaf trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 10:19

Hallo!

Wij zijn al een tijdje op zoek naar een goede tweedehands trailer in de omgeving. Omdat ik echter zelf maar een doorsnee kennis van de traileraanschaf heb plaats ik dit topic, in de hoop dat de bokkers ook nog goede tips weten.
Wat ik zelf graag wil weten is of er behalve de APK ook nog een eventuele keuring bestaat voor een trailer, of dat je deze ook kan laten controleren bij een dealer. Ik geloof mensen best dat hun trailer in orde is maar ik laat graag een eventuele aanschaf bekijken, zodat eventuele dingen die opgeknapt moeten worden ook opgeknapt moeten worden.
Verder zou ik ook graag willen weten waar jullie op hebben gelet of letten bij de aanschaf/het bekijken van een trailer. Alvast bedankt!

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 14:56

Lijkt me genoeg informatie, dus het topic kan opslot. Dankjewel! :)

felicity

Re: Waarop letten bij aanschaf trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:50

Ik zou een tweedehandstrailer bij een goede erkende trailerdealer kopen. Ik heb 2 jaar geleden een trailer gekocht bij een klein bedrijfje. Zou toen een hele nieuwe bodem in gegaan zijn. En zou helemaal veilig zijn. Ding meegenomen. Na een halfjaar kwamen we erachter dat heel de bodem verrot was en dat we echt mazzel hebben gehad dat mijn paarden er niet door heen zijn gezakt.
Inmiddels ligt er een hele nieuwe bodem in.