Mijn paard wil nog wel eens een feestje bouwen in de trailer, daarbij houdt ie echter geen rekening met zn benen... Die moeten dus altijd goed verpakt worden (al een paar keer met wondjes de trailer afgehaald)...
Ik heb nu hoge beschermers van QHP (geloof ik), deze bevallen alleen niet zo, soms zakken ze af en mijn paard vind ze niet fijn (na een jaar er nog tegen trappen/ slaan als ze omgaan)... Alleen deze blijven wel heel (in een paar maanden heeft ie 2 paar beschermers gesloopt)...
Nu zag ik in de agradifolder deze beschermers staan klik... En ze lijken mij wel fijn/ geschikt voor mijn paardje, ben alleen wel benieuwt naar ervaringen met deze beschermers? Hoe is de pasvorm? Hoe is de kwaliteit? en zijn ze fijn in gebruik (oftewel accepteren paarden ze makkelijk om de benen, mijne vind de huidige afschuwelijk wat die met andere modellen/ merken niet zo had)
die hebben wij bij onse werk ze zijn zeer stefig en kunne ook wel wat hebben zakken niet of en blijf mooi om de been zitten hun zijn er egt tevreden mee ! + ze zij niet tug ofzo!
Voor zulke paarden gebruikte ik altijd het liefste rondom 3-in-1 beschermers, losse neoprene knie- en hakbeschemers en rondom springschoenen. Dan is er geen risico op afzakken en het beschermt fantastisch.
Heb t liefst gewoon 1 beschermer, vind ik zelf t makkelijkst en daarmee gaat t tot nu toe goed...
#Ymke#
Geplaatst: 06-04-09 08:23
Ik heb ze! Ze werken hetzelfde als 3-1 beschermers, alleen dan met onderlappen. Ik heb ze voor het eerst gebruikt dit weekend en het beviel mij (en paard goed).