TREC lessen, maar geen eigen paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Miistral_

TREC lessen, maar geen eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-09 07:25

Hallo,

ik ben nu een korte tijd aan het kijken en informatie aan het halen van het internet/bokt etc, en ik vind dit egt een geweldige tak van de paardrijsport, je doet allerlij verschillende dingen, nu heb ik het natuurlijk over TREC, (zie nieuws op bokt voor meer info.) ik wil heel graag wel eens een lesje nemen, alleen heb ik nu geen eigen paard.. zijn er ergens niet veel te ver vandaan en niet ongelovelijk duur.. waar je een les kan nemen van een paar uur, met all die hindernissen etc. dat hun een paard voor je hebben? ik zou hier graag meer over willen weten als een van jullie bokkers wat weten, waar het precies is en hoeveel het kost, zijn er bepaalde regels als je wilt meedoen? met leeftijd,ervaring.. noem maar op, ik ben zelf nu ook aan het kijken maar kan niet egt iets vinden tot nu toe.. nou hopelijk kan iemand me helpen 8-)

Ik woon btw. in ong. haarlem..

gr.

MirjamN

Re: TREC lessen, maar geen eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 15:30

Tsja, dat zal niet meevallen! Er zijn al niet zo heel veel cursus en trainingslocaties speciaal voor TREC en dan ook nog eentje waar mensen hun paard uitlenen! Dat zal niet meevallen denk ik.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 12:39

Ik heb all wat gevonden, toch bedankt voor de reactie :)

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:43

En waar ga je nu lessen dan?