Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roos_s schreef:oke,
Maar goed het lijkt me niet verstandig dat ik er zelf mee aan de pruts ga. Laat het liever door iemand doen die er verstand van heeft, goede materialen tot beschikking enzenz.
Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden en eens kijken van hoe of wat.
Bedankt voor je advies, ik heb zelf ook mijn twijfels bij aluminium bodem, maar sommigen zweren erbij...
Roos_s schreef:uuhm bedoel je nou alleen een rubberen bodem?? en die prijs is neem ik aan per M2?
we zijn trouwens toch aan het kijken met goede hulp toch zelf een bodem te gaan plaatsen... maar eerst maar eens overal info vragen wat het best te doen is, hoe en wat.... idd ook het idee van hoe je het hout gaat afdekken over de bodem

Roos_s schreef:wij hebben de planken ook een stukje van elkaar af gelegd zodat de planken kunnen luchten. een nadeel van onze planken is dat er aan de bovenkant groeven inzitten waardoor het lastig schoonhouden is als er iets onder de mat komt te zitten... moeten we nog maar een oplossing voor verzinnen
, maar ik neem aan, dat dat, een vergissing is en dat je 28 mm bedoeld en dat is eigenlijk te dun, dient minimaal 30 mm te zijn.
hihi lijkt erop niet