binnenbak hier in het dorp van 20x40 5 euro per keer, tijd maakt weinig uit, wel zelf mest uit de bak halen
tassie73
Geplaatst: 25-03-09 21:00
Volgens mij betaal je bij ons 5 euro per uur als je van buitenaf komt. Wij betalen pensiongeld en mogen onbeperkt gebruik maken van buiten en binnenbak.
Emaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-09 21:00
Wildgirl schreef:
binnenbak hier in het dorp van 20x40 5 euro per keer, tijd maakt weinig uit, wel zelf mest uit de bak halen
en wat kost een maandkaart?
hier betaal je per keer 20x60 €15 per keer en per maand €45
wij hebben geen maandkaarten oid, t is gewoon een binnenbak van een particulier die ik ken en die ik mag huren in de wintermaanden maar ik maak er eigenlijk geen gebruik van
Volgens mij is een prijs voor het huren van een binnenbak voor een uur 5-10 euro per persoon. Anders is het voor de manegehouder ook niet rendabel.
jumparound
Geplaatst: 27-03-09 14:45
wij hebben op stal een binnenbak beschikbaar, maar als je geen les neemt van de pensionstal eigenaresse, betaal je 3 euro per keer bij instructie van buitenaf. heel vreemd eigenlijk, want je betaalt eigenlijk bakhuur in je stalgeld.
amigootje
Geplaatst: 27-03-09 21:33
Niks Nouwja, ik ben lid van de club,lessen, ect. dus mogen gratis gebruik maken van de binnen/buiten bak !!
Divine
Geplaatst: 27-03-09 21:35
Met mijn rijpaard rijd ik ook op de plaatselijke manege, en wil ik buiten de les om in die binnenbak, dan betaal ik 5 euro.
De plaatselijke menvereniging waar ik ook lid van ben heeft ook een binnenbak, en daarvan heb ik een sleutel. We betalen 30 euro "sleutelgeld", en dan kan ik het hele jaar, wanneer ik wil (mits er geen ruiters van de rijvereniging zijn) met mijn aanspanning gebruik maken van die bak. Ik kan daar niet met mijn rijpaard terecht, maar dat is geloof ik een verzekeringtechnisch verhaal. Daarvoor zou ik lid moeten worden van de rijvereniging.
Bij ons is het heel goedkoop! Het is 135 euro per jaar INCLUSIEF les. En dan de 48 euro nogwat contributie voor het KNHS. En dat krijg je 1x per week les en onbeperkt rijden. Zelfs mest opruimen en poestplaats vegen. En 2x per jaar helpen bij de indoor wedstrijden. o.a. ringmeester, kantine, bijschrijven, schoonmaken Iedereen die baklid is heeft een sleutel om erin te kunnen
Dat zit bij ons bij de stalling in.. Maar als we les nemen van een eigen meegebrachte instructrice ipv de instructeurs op stal dan moeten we 15,- per uur aan bakhuur betalen..