Vorige week heb ik op Agradi een Sectolin regendeken gekocht. In de advertentie staat dat hij ademend is. Nou heeft mijn paard hem 2 dagen opgehad, en iedere keer als ik keek was de deken aan de binnenkant helemaal nat, terwijl Zippie het niet erg warm had. Het probleem is dus dat de deken helemaal niet ademd, en Zippie haar vocht/warmte niet kwijt kan. Ik heb al gemaild naar Agradi, maar heb nog niks ontvangen. Wie kan mij helpen met wat nu te doen? (even voor de duidelijkheid, mijn paard heeft hem al opgehad en hij is dus ook al een beetje vies). Alvast Bedankt
Agradi bellen en vragen of je hem retour mag sturen. Lees eerst even hun algemene voorwaarden door, dan weet je wat je kunt/mag verwachten bij ruilen. Veel succes!
oeh da's niet zo fijn, heb ook dezelfde deken, maar mijn paard heeft hem nog niet opgehad...Kan er dus ook nog niks over zeggen helaas....Misschien kun je agradi even bellen voor uitleg? Telefonisch zijn ze goed bereikbaar! Hopelijk wordt er een passen oplossing gevonden!