IK wil mijn tinker verzekeren!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

es_falko

IK wil mijn tinker verzekeren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 21:39

Hallo allemaal.

Ik heb sinds kort een Tinker.
Ik ga hem verzekeren, maar is hij dan ook vezekerd als de dierenarts komt en hem dan een spuitje geeft omdat hij bv diaree heeft? ( ik weet niet of het zo gaat. maar even een idee(A))
Ik heb gekeken bij http://www.paardenverzekeringvergelijker.nl en daar wil ik hem ook laten verzekeren, maar het is me niet duidelijk, weten jullie daar iets van of weten jullie een verzekering die dat wel doet?

Gr Esther

stalnijmegen

Re: IK wil mijn tinker verzekeren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 00:24

je hebt verschillende optie's om hem te verzekeren, verdiep je daar via de site maar goed in, of bel even zo een verzekeringsagent

ik heb ze onlangs allemaal eruit gedaan... betaalde me suf voor al die paarden..
ga het nu heel anders doen, maar dat is alleen een optie als je er meerdere hebt

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 02:28

spuitje voor diarree vrgoed krijgen, dan moet je flink door de beurs en dan vergoeden ze het vast nog niet volledig.

ik heb alleen gam nog in de verzekering. ik haal hem er niet uit omdat ik daar mega bijgelovig in ben en hij mijn hartelapje is dus :n hij blijf er mooi in! :=

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 08:50

Ik heb ook alleen Keeva in de verzekering, maar die gaat er ook (na het dekseizoen) uit.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 08:53

je hebt altijd een eigen bijdrage als je verzekerd, en niet alle middelen worden dus vergoed.

tissusam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 09:06

ik heb zelf mijn ponny astran bij hippo vaak moet je bellen voor de ziektekosten verzekering
zo krijg je mee informatie kijk ook even wat je vergoed krijgt aan kosten zomige maar 20 % ander 80% zit ook een verschil
en altijd foto,s maken bij dierenarts of hoefsmid dergelijke
es_falko schreef:
Hallo allemaal. :o dan zit jij altijd goed

Ik heb sinds kort een Tinker.
Ik ga hem verzekeren, maar is hij dan ook vezekerd als de dierenarts komt en hem dan een spuitje geeft omdat hij bv diaree heeft? ( ik weet niet of het zo gaat. maar even een idee(A))
Ik heb gekeken bij http://www.paardenverzekeringvergelijker.nl en daar wil ik hem ook laten verzekeren, maar het is me niet duidelijk, weten jullie daar iets van of weten jullie een verzekering die dat wel doet?

Gr Esther

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:23

ik heb die van mij ook verzekert bij hippo en heb er goede evaringen mee
ik heb tot nu toe alles van de dierenarts netjes vergoed gehad (wel een eigen bijdragen maar dat is een schrijntje tegen sommige kosten ) en ze betalen tot nu toe snel uit

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 16:59

Tommie is verzekerd bij de EFO (eerste Friese onderlinge) ik heb een eigen risico van 175 euro per jaar, en niet per gebeurtenis zoals bij veel andere verzekeringen wel is.
Spuitjes tegen diarree e.d worden niet vergoed want dan betaal je erg veel premie, wel word alles vergoed wat is veroorzaakt door een ongeval, dus bijvoorbeeld als Tommie uitbreekt en zich verwond, ook dekongevallen zijn verzekerd evenals de dood.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 00:21

Ik heb ze al een hele tijd geleden uit de verzekering gehaald.

Maar op jouw vraag terugkomend; meestal heb je een jaarlijks eigen risico als je een verzekering hebt mét ziektenkostenverzekering en zou zo'n spuitje dus waarschijnlijk daar nog binnen vallen. Dus krijg je het niet uitbetaald. Als je zonder ziektenkosten verzekerd wordt het niet vergoed.

Ik betaalde me ook scheel, ongeveer 130 euro per kwartaal per paard. Echt zonde van je geld, je kunt beter zelf geld apart zetten denk ik.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:25

TI -> TAO

es_falko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 11:01

bedankt allemaal,.
ik ga het nog uitzoeken, maar hier kan ik zeker wat mee!!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:10

Verzekeren doe je datgene waarvan je de kosten niet kunt overzien en of dragen.
Ter aanvulling voor een paardenverzekering: LEES HEEL ERG GOED DE KLEINE LETTERTJES!!!!!!!!!

Ik weet niet wat je allemaal van plan bent, maar in twintig jaar paardenbezit ben ik nog steeds minder geld kwijt aan dit soort kosten dan een gemiddelede verzekering aan jaarpremie vraagt. Bedenk dat de wijze waarop je je paard houdt en ermee omgaat een wezenlijke invloed heeft op deze kosten, evenals een kritische opstelling ten opzichte van waar het paard gestald wordt (en hoe men er daar mee omgaat) Niks is 100% uit te sluiten, maar het heeft invloed, veel invloed.........