Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smirre schreef:Ik heb inmiddels de offerte ontvangen.
Kosten zijn, afhankelijk van de 1e inleg, de looptijd, en het model tussen de 650,- en 1350,- ex BTW.
Dat zijn dan de maandelijkse lease kosten. (Aan het einde blijft er dan een restwaarde over waarvoor je de auto kan kopen.)
Inderdaad toch wel aanzienlijk duurder als een gewone bedrijfsbus, maar dat had ik ook wel verwacht.
Overigens is dit niet van een vrachtwagentje van 60.000, maar van rond de 30.000 ex.
smirre schreef:Ikke:
Een ordinaire lening??
Normale gang van zaken bij de meeste bedrijven hoor..
En ik heb meerdere vrachtwagentjes van verschillende bedrijven bekeken, is een gemiddelde prijs.
smirre schreef:Ik vind je erg negatief overkomen..
smirre schreef:Maar goed, ik ga met een ordinaire lening, een cheapest of the list auto leasen en lekker met mijn paardje op pad.
Groetjes!
smirre schreef:Wat mij trouwens wel erg tegenviel, maar dat is even heel wat anders, is wat je mag trekken met zo'n busje! Er is er maar 1 die 1300kg mag trekken, de anderen maar 1000 / 1100. Een 2 paards mogen ze geen van allen trekken. De zwaarste mag met een teruggekeurde 1,5 maar net! (en dan heb ik het niet over B of E, maar gewoon wat de auto zelf op papier mag trekken.)
Terwijl ik toch regelmatig zulke busjes of soortgelijke zie op concours met 1,5 en 2 paards trailers erachter..
Frank schreef:Gaat het hier nu om busjes of vrachtwagentjes?
Een vrachtwagentje is voor mij een gevalletje tot 7 1/2 ton.