Ik ben op zoek naar een 1,5 paardstrailer. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende merken. Welk merk moet ik absoluut niet kopen en welke wel? Laat het even weten!!!
wij hebben een 2-paards blomert trailer. ik weetdat ze er ook in anderhalf paards trailers zijn. die van ons bevalt heel goed en heeft wijnig onderhoud. ik zou zowiezo geen houten trailer kopen. die hadden wij eerst en was zo versleten en verrot.
Heb je lef en tijd? Koop de allergoedkoopste Westfalia Saturnus die je kunt vinden. 200 euro is eigenlijk al te duur. Peuter dat ding volledig uit elkaar, gooi het ijzerwerk in het zinkbad, haal een partij 12mm betonplex 153x305 en een plaat meranti buitenkwaliteit 25mm 153x305, zaag de boel op maat, zet alles zeer degelijk in de lak en bouw de trailer volledig opnieuw op. Kosten 4000 euro en drie maanden werk. Resultaat: een Nieuwe Westfalia. Koop eens een nieuwe Westfalia voor dat geld............
Wij zijn dealer van herna, Weijer en hotra paardentrailers en kunnen alle overige merken leveren voor scherpe prijs.
Als u gewoon voor houten kiest zal ik gaan voor Weijer traveller Basic deze is namelijk al bij ons te verkrijgen vanaf € 2900 ex btw en heeft een zeer hoge kwaliteit. Daarnaast is deze trailer zeer licht en te verkrijgen in 1100 en 1300 kg model.
Heeft u nu een heel groot paard dan zal ik kiezen voor henra paardentrailer. De Henra paardentrailer hebben op dit moment de hoogste binnenmaat.
De atec zal ik niet nemen omdat hierbij vaak lekkage bij de ramen komen omdat de ramen ergens anders worden gemaakt dan de polyesterkap.
De bockmann zijn te duur en hebben veel problemen met het hout. Daarnaast zijn de steunen van bockmann allemaal zet werk.
westfalia is veelste duur voor wat het is en zijn de onderdelen niet te betalen.
Zo kan ik nog vele tips geven, neem anders even contact op. Onze contact gegevens zijn te vinden op www.bveldjesgraaf.nl