Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Femmefatale, zou de pensionhoudster in dit geval niet de sanitair verantwoordelijke zijn en in die zin verantwoording hebben?
Urielle schreef:Ja klopt, maar ik ken best wat stallen waar je dus idd standaard je paspoort in moet leveren bij de administratie, vandaar dat ik me bijna niet kan voorstellen dat zoiets niet ondervangen is in de wet. Of bijv. bij transport moet je ook je paspoort afgeven aan de chauffeur. Of paarden die in training worden gezet elders.
sofieenuniek schreef:Bedankt voor jullie advies. Ik denk idd ook dat de sanitair verantwoordelijk verantwoordelijk verantwoordelijk gesteld moet worden voor het verlies van deze papieren. Ik zal dus een aangetekende brief versturen. Hopelijk jaagt hen dit de nodige schrik aan, want ik denk idd ook niet dat het daadwerkelijk verloren is gegaan. Ik heb een sterk vermoeden dat het achtergehouden wordt, maar dit kan ik natuurlijk niet bewijzen. Ik vind het eigenaardig dat dit boekje als enige niet meer terug te vinden is... Ik hou jullie op de hoogte, ondertussen heb ik al een nieuwe stal gevonden. Ik hoop dat we beiden gelukkiger zullen zijn daar. Ik vrees wel voor het moment dat ik daar zal verhuizen. Ik heb namelijk niets van papieren meer, dit kan heibel veroorzaken...