Automatisch oprolbaar trailerzeiltje met rolveren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ronvv

Automatisch oprolbaar trailerzeiltje met rolveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 23:26

De oproep van Chocolaatje eerder in dit Bokt forum heb ik met veel interesse gelezen.
Ik zelf ben ook op zoek naar 2 rolveren voor mijn trailer. Ook ik wil zelf zo'n zeiltje maken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze rolveren kan bemachtigen.
Ik kan ze bestellen, maar dan moet ik er 10 tegelijk afnemen en ik heb er maar 2 nodig.
Chocolaatje had een bericht ontvangen van Frank uit Andijk. Hem heb ik ook al benaderd.
Hij heeft mij gemaild, heeft ze liggen en zou ze mij toesturen, maar heeft mij zover het er nu naar uitziet blij gemaakt met loze beloftes.
Helaas heeft hij nooit meer gereageerd. ;(

Misschien heeft iemand anders een idee.

Elke tip is welkom.

Bedankt zover.

Asciugamano

Re: Automatisch oprolbaar trailerzeiltje met rolveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:51

waarom vraag je hem dan niet waar ze blijven? Ik zou gewoon naar een trailerdealer /garage gaan en er zo'n kant en klaar zeiltje op laten zetten in plaats van zelf prutsen.

ronvv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 12:05

sflj schreef:
waarom vraag je hem dan niet waar ze blijven? Ik zou gewoon naar een trailerdealer /garage gaan en er zo'n kant en klaar zeiltje op laten zetten in plaats van zelf prutsen.

Tuurlijk heb ik Frank diverse keren gemaild maar geen enkele reaktie verder.
En een zeiltje kopen is geen probleem. Het zelf maken is veel leuker. Vandaar.

Veldjesgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:07

Hallo,

Ik wou zeggen als u het merk doorgeeft bestel ik hem zo voor u.
onze contact gegevens kunt u vinden op www.bveldjesgraaf.nl

met vriendelijke groet,

Mark Veldjesgraaf

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:04

ronvv schreef:
sflj schreef:

Tuurlijk heb ik Frank diverse keren gemaild maar geen enkele reaktie verder.
En een zeiltje kopen is geen probleem. Het zelf maken is veel leuker. Vandaar.

Niks beters te doen dan? Voor de prijs van die dingen kun je zelf niet gaan zitten prutsen. Als je dan zo graag hobbyt, dan heb ik nog wel wat klussen hier liggen; bekleden van twee Land Rover Defender stoelen, bijvoorbeeld.

Bij-de-weg Mark, een 2-paards Westfalia Saturnus uit '84, kun je daar nog een passend zeil voor leveren; hoeft niet automatisch op te rollen (ik ben groot genoeg :D )

ronvv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 23:37

ikke schreef:
Niks beters te doen dan? Voor de prijs van die dingen kun je zelf niet gaan zitten prutsen. Als je dan zo graag hobbyt, dan heb ik nog wel wat klussen hier liggen; bekleden van twee Land Rover Defender stoelen, bijvoorbeeld.

Bij-de-weg Mark, een 2-paards Westfalia Saturnus uit '84, kun je daar nog een passend zeil voor leveren; hoeft niet automatisch op te rollen (ik ben groot genoeg :D )

Jammer dat er nog steeds mensen zijn die anderen niet in hun waarde laten. Laat mij maar lekker prutsen. Je Land Rover Defender stoelen zijn gewoon te koop hoor. Laat je toch niet opnieuw bekleden en verprutsen!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:51

ronvv schreef:
ikke schreef:

Jammer dat er nog steeds mensen zijn die anderen niet in hun waarde laten. Laat mij maar lekker prutsen. Je Land Rover Defender stoelen zijn gewoon te koop hoor. Laat je toch niet opnieuw bekleden en verprutsen!

Dat klopt, alleen kosten nieuwe stoelen 400 euro per stuk en een nieuw jasje met kussens 200 euro voor twee.....

Veldjesgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:15

Hallo,

Ik heb de importeur erover gemaild, je hoort nog wel of het mogelijk is.

Groeten Mark

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:02

Handels topics zijn niet toegestaan op TAO, deze topics horen nog steeds op EA geplaatst te worden. Helaas heeft TS nog niet genoeg berichten om op EA te kunnen plaatsen dus kan ik niet anders dan dit topic te sluiten.