Sorry voor het lange verhaal maar k weet echt even niet meer wat k moet doen.Het zit zo:
In de winter van 2005 leerde ik op Terschelling een Goodtimesmerrie van toen 2,5 kennen. Was in 1 klap verliefd op haar en ben met haar aan de slag gegaan als k daar was. Vriend woonde toen nog daar, dus steeds weekendjes. Heerlijk eigenwijs ding, maar we klikten ontzettend goed. Maar eigenaar is fokker en merrie bleef te klein, dus moest ze verkocht worden. Ze is toen naar Winschoten gegaan om beleerd te worden zodat ze makkelijker te verkopen was. Men was daar wild van haar, dus toch maar besloten om met haar te fokken. Ik mocht nog meebeslissen met de hengst en we hebben uiteindelijk voor Cardento gekozen. Helaas na 3 weken opgebroken dus niet drachtig, dus toch verkopen. Ik wilde haar zoo graag hebben, maar ouders werkten niet mee. Achteraf ontzettend logisch, ik zat nog op school enz. Merrie is verkocht naar Engeland en ik was haar kwijt.
Na 2 jaar zoeken heb ik haar gevonden in Schotland en ik heb nu contact met de eigenaresse.
( [VVDD] Paard teruggevonden in Engeland :D !)
Ze vond het ontzettend leuk om te horen waar haar paard vandaan kwam enz. Maar toen kreeg ik het mailtje dat haar dochter te weinig tijd had voor haar. Ze vonden dit niet eerlijk tegenover paard dus wilden ze haar verkopen. Het was haar duidelijk geweest hoe gek k op haar ben en ze wilde mij dus de kans geven om haar te kopen. Ik woon op mezelf dus zou in ieder geval met sponsoring van mn ouders gaan.
Zij vonden dat ik eerst een baantje moest vinden, 'want ze wilden er geen 3e kind bij'. Heel begrijpelijk, maar k kon toen nergens aan de slag.(3 weken geleden ongeveer). Ze had al een eventuele koper die met haar wilde gaan fokken, maar zou op mij wachten of ik aangenomen zou worden bij de AH.
Ik zou 1,5 week geleden van de AH te horen krijgen of k was aangenomen, maar niks gehoord.
Maar vandaag heb ik een uitnodiging gekregen om vrijdag op gesprek te komen bij de ijssalon hier in Leeuwarden!
Dus eigenaresse maar weer gemaild of ze haar nog had en wat ze dan voor haar wilde hebben enz.
Ze heeft haar dus nog omdat ze wilde wachten op mij (echt super aardig!) en als ze deze week niks van mij had gehoord, ging ze bij die andere mensen kijken. Dus nu is t weer wachten op het gesprek van vrijdag..
Maar ik twijfel zo..

Aan de ene kant had ik het allang opgegeven na die 1e kans, ik wilde haar zo graag hebben, maar t ging niet als mn ouders niet mee werkten. Dus me daar bij neergelegd. En ik ga vanaf september studeren dus ja heb ik dan nog wel tijd?
Aan de andere kant wil ik haar al zolang hebben en nu heb ik weer de kans en stel nou dat ik vrijdag word aangenomen, dan kan ik eindelijk mn droom waar maken.
Sorry voor het warrige verhaal, misschien ben ik ook wel een paar dingetjes vergeten, maar ik weet even echt niet meer wat ik moet doen..
Iemand tips?
) dus weinig reistijd. Maar ik moet natuurlijk ook studeren, dus dat kost ook tijd. En werken en paard.
) Ik woon nog wel thuis! Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was!