ervaring met trailer ombouwen bij Toeran

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nobbygaard

ervaring met trailer ombouwen bij Toeran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 15:41

Ik wil waarschijnlijk proberen om een koetsenframe op onze trailer te laten bouwen door Toeran in Beneden-Leeuwen.
Wie heeft hier ervaring mee, weet hoe ze zijn en of dit erg prijzig is?
Alle informatie is welkom!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:48

Ik weet dat zij dit doen maar ben nooit iets van hun hand tegen gekomen.
Gezien de constructie van dergelijke trailers zou ik zeer goed onderzoeken wat een trailer-met-frame gewoon nieuw kost. Ook op Marktplaats worden deze trailers (beperkt) tweedehands aangeboden. Doe goed onderzoek naar de prijzen voordat je opdracht geeft en potentieel te duur uit bent.
Realiseer je daarnaast wat een dergelijke actie betekend voor de auto die je ervoor zet. Kogeldruk van een tweepaards is al niet laag maar neemt met dit soort acties fors toe! Bezind eer ge begint is hier een hele wijze raad!

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 15:58

ikke schreef:
Ik weet dat zij dit doen maar ben nooit iets van hun hand tegen gekomen.
Gezien de constructie van dergelijke trailers zou ik zeer goed onderzoeken wat een trailer-met-frame gewoon nieuw kost. Ook op Marktplaats worden deze trailers (beperkt) tweedehands aangeboden. Doe goed onderzoek naar de prijzen voordat je opdracht geeft en potentieel te duur uit bent.
Realiseer je daarnaast wat een dergelijke actie betekend voor de auto die je ervoor zet. Kogeldruk van een tweepaards is al niet laag maar neemt met dit soort acties fors toe! Bezind eer ge begint is hier een hele wijze raad!

Dit is dus niet waar ik naar vraag.
Ik vraag juist naar ervaringen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:41

denk dat Ikke wel genoeg ervaring heeft.... en je best naar dat advies mag luisteren ;)

Ik denk ook dat je weinig tot geen mensen zult tegenkomen die een koetsenframe op een bestaande trailer hebben laten bouwen maar er ´gewoon´ een aanschaffen. Mijn stalgenoot heeft er eentje bij Van Hooff gekocht nieuw en ze kreeg nog behoorlijk wat voor haar oude trailer terug bij inruil.

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 09:42

cissy schreef:
denk dat Ikke wel genoeg ervaring heeft.... en je best naar dat advies mag luisteren ;)

Ik denk ook dat je weinig tot geen mensen zult tegenkomen die een koetsenframe op een bestaande trailer hebben laten bouwen maar er ´gewoon´ een aanschaffen. Mijn stalgenoot heeft er eentje bij Van Hooff gekocht nieuw en ze kreeg nog behoorlijk wat voor haar oude trailer terug bij inruil.

Mijn vriend werkt als monteur bij een vrachtwagenbedrijf. Dus technische informatie heb ik niet nodig.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:06

Je zou natuurlijk om referenties kunnen vragen en vervolgens bij die trailers kunnen gaan kijken.