Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annastasia schreef:ik heb een 2-paards Bockmann aluminium. Met trapbescherming en reservewiel.
NP ligt zo rond de 8000,-
Heb deze afgelopen zomer gekocht voor 4500,- (BJ eind 2002)
Service van het bedrijf (Impex) is super!!
Een 2 paards wesco plywood met kunststof afwerklaag kost nieuw zo rond de 4100,-
een 2 paard aluminium 5800,-
http://www.wescotrailers.nl/www/text.php?id=6
Service van het bedrijf is niet super!!
meggiemeg schreef:Bij de Hotra moet je echt goed opletten wat betreft de afwerking. Ook dingen zoals de laadklep, bij mijn trailer was deze binnen een jaar namelijk al krom aan het trekken. Het neuswiel laat wat kwaliteit ook nog al eens te wensen over.
Verder is de hotra een fijne trailer, handig in gebruik, ruim en goed te reinigen
#Ymke# schreef:meggiemeg schreef:Bij de Hotra moet je echt goed opletten wat betreft de afwerking. Ook dingen zoals de laadklep, bij mijn trailer was deze binnen een jaar namelijk al krom aan het trekken. Het neuswiel laat wat kwaliteit ook nog al eens te wensen over.
Verder is de hotra een fijne trailer, handig in gebruik, ruim en goed te reinigen
Wanneer heb je jouw trailer gekocht? Ik heb begrepen dat hotra wat opstartprobleempjes heeft gehad toendertijd en dat alles nu anders is qua kwaliteit. Ik heb een Hotra Elegance van bijna 2 jaar oud en die ziet er echt uit als nieuw. Ondanks dat hij altijd buiten moet staan heeft ie nergens gekke dingen, kromme dingen of wat dan ook. Het is dan ook wel een trailer boven de 5000,- (preciese prijs moet ik even opzoeken)
Passionata schreef:annastasia heb je een foto van jou trailer ?

) .