Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:De grootste haak is wel dat je de trailer ongeveer twee keer betaald! Reken dat eerst eens terdege uit voordat je erop in gaat.
Daarnaast, een trailer kost mij hier 35 euro per dag huur. Een beetje trailer kost 4500 euro, dus alleen voor het aankoopbedrag kan ik al 128 dagen een trailer huren. Dat is ruim twee jaar elke week een trailer huren. Hoe vaak ga je die trailer gebruiken? Weegt dat op? Bijvoorbeeld omdat je een tweepaards wilt en die in de verre verte niet te huur is.
Allemaal overwegingen die jij alleen kunt maken. Het is jouw situatie.
#Ymke# schreef:Ik heb het gedaan bij Bk-trailers in barneveld. Ik wist dat ik de trailer binnen enkele maanden helemaal af kon betalen dus heb maar een paar maanden lease betaald. Als ik zeker zou weten dat ik al die jaren aan het lease-contract vastzat had ik het niet zo snel gedaan.
Marcato schreef:#Ymke# schreef:Ik heb het gedaan bij Bk-trailers in barneveld. Ik wist dat ik de trailer binnen enkele maanden helemaal af kon betalen dus heb maar een paar maanden lease betaald. Als ik zeker zou weten dat ik al die jaren aan het lease-contract vastzat had ik het niet zo snel gedaan.
Ik kwam idd de advertentie van BK trailers tegen. Maar jij hebt dus heel snel het overgebleven bedrag in 1 keer afbetaald of zo? Waarom zou je het anders niet gedaan hebben?
Ik ben nl. ook een beetje huiverig voor dat soort lease contracten e.d. Net wat 'ikke' zegt, je betaald uiteindelijk zowat 2x zo'n trailer. Beetje zonde van het geld.