Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sannemo schreef:Het lijkt mij therapeutisch juist wel goed!

Jol1 schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat als je voor de klachten die TS heeft een wajonguitkering hebt en dan eerst een paard gaat kopen en dan aan je genezing gaat werken. Ik ben geen arts maar als ik de klachten lees dan zijn er hiervoor toch zeker behandelingen. Heel veel jonge mensen blijven onterecht in zo'n uitkering hangen, dat is na onderzoek bekend geworden en je zult zelf moeten proberen om daar uit te komen. Misschien ben ik ouderwets, maar ik heb toch een beetje moeite met het gemak waarmee jullie (bijna) allemaal roepen: kopen dat paard. Ik vind dat als je een uitkering hebt, je eerst de verplichting hebt om daar vanaf te komen en dan pas kun je dingen doen zoals een paard aanschaffen. Een paard kost echt heel veel energie en je kunt ook proberen om met die energie een paar uur per dag te gaan werken. Ik heb er echt moeite mee dat iemand die zo jong is er nu al vanuit gaat dat ze de rest van haar leven voor werk is afgeschreven.