verzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janien

verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 20:12

Ik heb een pony ( kruising ) van 1.20. en wil hier een verzekering voor afsluiten. Heeft iemand suggesties ? Het is een gewone recreatie pony voor mijn kinderen.
Heeft iemand hier ervaring mee want ik vind op internet alleen verzekeringen voor sport en showpaarden.

groeten janine

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:17

Bij Hippo zorg hebben ze goed verzekeringen die relatief niet duur zijn. Vindt ik!
Misschien eens daar op de site kijken
http://www.hippozorg.nl/

janien

Re: verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 20:24

waar ben jij allemaal voor verzekerd ? Wat is gebruikelijk bij een recreatie pony zonder papieren

ponyparadijs

Re: verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:27

Ik zou eens kijken wat het prijsverschil is voor een recreatie en sportpony. Want ondanks dat je er nu misschien de sport niet mee in wil, zou je dat misschien in de toekomst wel willen.

Ik zelf ben heel uitbegreid verzekerd maar moest daarvoor mijn paard ook wel rontgenologisch laten keuren.

Maar ziektekosten verzekering is zo wie zo wel handig vindt ik. Of je moet genoeg geld hebben dat je ook grote ingrepen kan betalen.

Maar misschien kan je een tussenpersoon bellen en gewoon eens overleggen!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:06

Verplaatst van MD naar TAO.

janien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 22:42

Ik weet niet of ik de sport in wil want de pony is pas 3 en een half en ik weet niet wat hij kan en hoe ambitieus mijn dochters zijn. Ze zullen ook niet zo lang op hem blijven rijden aangezien hij maar 1.20 is. Maar ik ben bang dat als hij iets ernstigs heeft ik de dierenarts niet kan betalen dus zou ik graag een ziekte kosten verzekering willen afsluiten.

Janine

Maxispenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:45

Hoi,

Ik heb onlangs de pony van mijn dochter Bij Agriver verzekerd.

Normale prijzen vooor de premie.

Groetjes

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:01

vaak kun je een ziektekostenverzekering alleen als extra bovenop een normale of uitgebreide verzekering kiezen, je premie zal ook navenant hoog zijn hoe meer je in die verzekering wilt hebben.
Lees heel goed de voorwaarden want er zijn ook verzekeringen die maar een bepaald % uitkeren en soms ook alleen als de pony dan blijvend ongeschikt is, dus dan vallen al heel veel kosten buiten de boot!

Bel anders een verzekering en laat je uitgebreid voorlichten, stel vragen die in jouw situatie voor kunnen komen en waar je dekking voor wilt hebben. Bel dan vervolgens nog een paar verzekeringen en vergelijk ze dan voor jezelf. maak een lijstje met + en -.

Er stond nog niet zo lang geleden in de bit een test met verschillende verzekeringen, ik heb m helaas niet voor je maar wie weet ken je mensen die m hebben?