Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan heb ik een foute trailer maar ben er blij mee dat het deurtje aan mijn kant zit, ik ga vaak alleen op pad en zo ben ik sneller bij mn paard. Klopt dat je dan aan de verkeerskant zit maar die trailer is nou eenmaal zo.... Ik heb een Henra 2 paardsCitaat:Zit dat aan de bestuurderskant zit ie wel mooi aan de verkeerde kant
Rhodos schreef:Meen je dat nou Ikke? Ik hoor vaak dat Bockmann bovenaan staat zowel qua weggedrag als qua geluid in de trailer tijdens het rijden als in levensduur.
De Ifor Willems hoor ik vaak van dat de ijzeren gedeelten snel roesten.

Levant schreef:Ik heb sinds kort een nieuwe Humbaur aluminium trailer. Dus aluminium wanden en vloeren, super trailer geen onderhoud en heel stabiel achter de auto. Hiervoor had ik een atec, maar ik voel mijn paard nu een stuk minder, hij stampt nogal.
Rianneke schreef:Ik ben het trouwens niet eens met ikke... Er bestaan echt meer karren die goed zijn. Weijer is bijv de slechtste kar die wij ooit hebben gehad (en dat ging niet om de luxe)
Rianneke schreef:Maar wat zegt dat? Zegt dat iets over de kwaliteit of over de eigenaren die em bijna nooit gebruikt hebben?![]()
Ik ken heel wat oude trailers die netjes onder het afdak staan en eens in de week of per 2 weken achter de auto gehangen word... Maar met zo'n ritueel word elke trailer oud
Rianneke schreef:Nou ik ken weinig trailers die zulke rituelen niet overleven.
Maar het punt is wat als jij er duizenden km's mee maakt en em vol hebt staan... Wat doet ie dan?
Dan weet ik nog wel fraaie voorbeelden van de merken die jij geweldig vind op te noemen. Ik weet zeker dat je schrikt van de staat als ze veel gebruikt zijn... En dat enkel door veel km en dansende beestjes...
Bij normaal gebruik (denk aan max 2 ritjes per week en geen gekke dingen) volstaat iedere trailer die nu gebouwd word naar mijn mening.