Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DJB schreef:Het ligt eraan hoe vaak je naar de pony mag, wat je ermee mag doen enz. Je moet zelf een stalling zoeken voor een huurpony? Ik denk dat je al gauw €200,- kwijt bent op een manege/pensionstal. Dan nog die €150,- erbij, lijkt me vrij veel geld. Moet je dierenartskosten enzo ook zelf betalen?
sifra01 schreef:Weet niet waar je woont (kan invloed hebben op de prijs) maar ik vind 150 PLUS stallingskosten bizar veel.
Qua kosten kun je dan net zo goed een eigen pony houden, qua verantwoordelijkheid ligt dat miosschien anders. Zelf even goed afwegen dus (en je ouders).
En weet de eigenaresse van de pony ook dat je pas 12 bent?
Oorspronkelijk uit Swalmen. Ik heb ruim een jaar een pony verzorgt in Beesel en nog een tijdje knollen gereden daar. Die pony heb ik toen via Marktplaats 'gevonden', ik had daar een advertentie geplaatst en daar schreef de eigenaresse op. De eigenaren van die knollen waren weer vrienden van de eigenaren van die pony 
ankestef schreef:ik ben 12 jaar rij al 5 jaar ik heb ook wel eens op een site gezet voor een verzorgpony maar ik woon in een klein dorpje maar opwelke site kijk je dan voor een verzorpony want jij zegt dat er genoeg te vinden is in limburg
maar mijn ouders vinden een verzorg pony wel goed, Want nu vinden ze het te duur een huur pony en ik zo dat zelf dan allemaal moeten betalen
ik woon in Beesel
Sylvia schreef:Hoe wil je überhaupt het stallingsgeld betalen als je 12 bent?En weet de eigenaresse van de pony ook dat je pas 12 bent?
Ik kom overigens uit dezelfde buurt als jijOorspronkelijk uit Swalmen. Ik heb ruim een jaar een pony verzorgt in Beesel en nog een tijdje knollen gereden daar. Die pony heb ik toen via Marktplaats 'gevonden', ik had daar een advertentie geplaatst en daar schreef de eigenaresse op. De eigenaren van die knollen waren weer vrienden van de eigenaren van die pony
Ik zou als ik jou was eens op MP rondkijken en eventueel zelf een advertentie plaatsen (er even van uit gaande dat dat gratis is). En op Bokt kun je ook eens kijken, daar staan ook regelmatig verzorgpony's in Limburg tussen. Of dat dat echt in Beesel is weet ik niet, lang geleden dat ik daar naar heb gekeken...
Wat je ook nog zou kunnen doen... Eens informeren op de ponyclub daar vooraan, ehm... Bij Reuver op het industrieterrein, bij die rotonde zeg maar. Of op de manege waar je (neem ik aan) rijdt? Briefje ophangen bij de supermarkt kan ook helpen
Sylvia schreef:Ja, maar ik ga je die gegevens niet geven, sorry. De pony in kwestie wordt voor zover ik weet door iemand gereden en is ook te fel voor jonge mensen. Daarbij vind ik het niet netjes om andermans naw-gegevens zomaar af te geven, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen...
Succes..