Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:in een tweepaards trailer kan een paard schuin gaan staan![]()
Manonnetjj schreef:Ik wil graag m'n paard schuin vervoeren omdat ze nogal onrustig is in de trailer, en het reizen als nogal onplezierig ervaart (met als gevolg: moeilijk laden enz.)
En schuinvervoeren verbeterd dit.
Ik kan er niet eens aan
Moet bijna een trapje nemen om de klek dicht te doen
Ik ga er in ieder geval nog eens over nadenken. Manonnetjj schreef:Ik zal iniedergeval eens gaan kijken hoe ze is op de trailer als ze meer ruimte krijgt(tussenschot opzij). Kan dit overigens zonder dat de trailer stabiliteit verliest?
Opzich houden mijn ouders zich aan het oude wijven tempo maar ik zal nog eens benadrukken dat het heeeel erg belangrijk is dat er supper langzaam gereden wordt.
) het hele tussenschot eruit gehaalt dat is bij ons heel simpel zat voor en achte rin de vloer, en zowiezo kon je hem achter al opzij zetten en daar was ook een gat voor het tussenschot.
maar als ze schuin staan vallen ze toch om, dan dat ze meegaan met de beweging ? Winx schreef:Het schijnt dat ze dan een beter evenwicht hebben ofzo. Ik weet het ook niet exact waarom, maar wel dat de mijne het makkelijker vind zo te kunnen staan.
Hoe zien jullie schuin eigenlijk? Ik van de linksvoorhoek naar rechtsachter.