Verzekering Equine Risk, veearts kosten...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Verzekering Equine Risk, veearts kosten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 22:09

Apacho is verzekerd bij Equine Risk / Hippozorg.

Nu heb ik hier een paar rekeningen liggen van de veearts, die uiteraard allang zijn betaald. Is het zo dat ik ze kan 'declareren' (zeg ik dat goed?) bij de verzekering? Kortom, misschien (gedeeltelijk) vergoed kan krijgen door de verzekering?

Ik kom er eerlijk gezegd niet zo goed uit en op die website van Equine Risk zelf, wordt ik ook niet wijzer.

Roxx

Re: Verzekering Equine Risk, veearts kosten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:11

Als het onder de dekking valt en de kosten zijn tijdens de duur van de verzekering gemaakt lijkt het me dat ze die gewoon vergoeden.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:20

veel verzekeringen hebben dat de rekeningen alleen vergoed worden als het door een arts is die door hun aangeschreven staat..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:09

Lijkt me zinvoller om gewoon de maatschappij te bellen; de kans dat je hier het juiste antwoord krijgt is erg klein, aangezien wij niet weten hoe je verzekerd bent en wat de rekeningen inhouden........

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:04

ikke schreef:
Lijkt me zinvoller om gewoon de maatschappij te bellen; de kans dat je hier het juiste antwoord krijgt is erg klein, aangezien wij niet weten hoe je verzekerd bent en wat de rekeningen inhouden........

Helemaal mee eens, gewoon de maatschappij bellen, want van ons wordt je echt niet wijzer omdat we niet weten wat er in je polisvoorwaarden staat Lachen.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 14:01

Dat snap ik Lachen Maar het is dus mogelijk (net als bij mensen) om een gedeelte of helemaal aan kosten van de VA, vergoed te krijgen?

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:11

Coentjuh schreef:
Dat snap ik Lachen Maar het is dus mogelijk (net als bij mensen) om een gedeelte of helemaal aan kosten van de VA, vergoed te krijgen?

Als je voor die verzekeringsvorm gekozen hebt wel ja. Onze paarden zijn uitgebreid verzekerd + uitgebreide ziektenkostenverzekering bij EquineRisk/Hippozorg en we krijgen 80% vergoed (muv entingen, ontwormmiddelen, etc.).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:07

Kun je niet op je polis zien of je een verzekering hebt gekozen waar ook veeartskosten onder vallen?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:46

ligt eraan of je ook ziektenkosten hebt verzekerd. als je bv alleen verzekerd bent tegen brand etc dan waarschijnlijk niet. je hebt daarbij aanvullend ziektenkosten moeten verzekeren wil je die kosten kunnen declaren. ligt er dus aan wat je hebt gedaan. even navragen dus bij de maatschappij

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:50