De voorwaarden op de website nog eens doorgelezen en ik had een orderbevestiging moeten krijgen, mail nog eens nagekeken en die had ik dus niet, enkel een welkomsmail als nieuwe klant.
Ok, kan gebeuren dus contact op genomen zoals op de site beschreven staat. Inmiddels was het alweer aan het einde van de week en nog steeds geen reactie. Dat weekend wel activiteit op bokt gezien op het bokt account van de winkel dus ik heb via pb nogmaals het probleem uitgelegt, wie weet werkt het hele mailsysteem op de website niet goed.
Maandag 8 december kreeg ik bericht, zowel via bokt als mail. Bijna een week later pas dus het eerste contact.
Een van de twee producten die ik had besteld was nog niet binnen, deze zou op woensdag binnen komen en dan zou mijn pakketje ook meteen verzonden worden. Beetje jammer dat ik niet gewoon meteen een mailtje heb gehad dat het wat langer zou duren omdat een van de producten er nog niet was maar ok, daar kan ik wel mee leven.
Woensdag ging voorbij, donderdag, vrijdag. Nog steeds geen pakketje, mailtje niets.
Inmiddels vond ik de deken die ik had besteld, de enige rede waarom ik bij deze webwinkel bestelde omdat ik hem nergens anders kon vinden, ergens anders voor ruim 10 euro goedkoper. En als ik de mijne nou al had gehad vond ik dat nog niet zo'n ramp, dat was dan jammer. Maarja, ik wachtte al bijna 2 weken en nog steeds geen mailtje met het track-en tracenummer of een update over de status van mijn bestelling.
Ik was dus behoorlijk boos en heb weer gemailt dat ik het niet eens was met de gang van zaken, de communicatie is slecht en dat ik de deken nu dus ergens anders voor zoveel minder kon krijgen terwijl ik nog steeds aan het wachten was.
Weer een weekend ging voorbij en maandag plotseling een bericht dat mijn pakket was verzonden, geen reactie op mijn eerdere mail of wat dan ook. En ook het beloofde track-en tracenummer zat er niet bij.
Maandag verzonden, dus gezorgd dat er dinsdag iemand thuis was. Maar geen pakketje. Woensdag ook niet. Donderdag bezorgd, maar niemand thuis dus bij de buren. De TNT besloot er ook nog een potje van te maken want de buren die ze op het briefje hadden geschreven hadden helemaal niets gekregen. Weer een dag voorbij en geen idee waar mijn pakket was. Gelukkig kwam de lieve buurvrouw die het pakketje wel had aangenomen hem langsbrengen.
Eindelijk.
Denk je dan. De deken waar het me allemaal om ging klopt niet. Hij is heel mooi, dat wel, maar de maat klopt gewoon van geen kant.
De site meet de dekens volgens bovenmaten. Bovenlengte heb ik voor mijn pony 105 nodig, onderlengte 155. Op de maattabel van de site gecontroleerd, ja dat klopt.
Dus deken besteld in maat 105. Ik leg de deken op mijn pony, bovenlengte is mooi, maar hij gaat niet dicht, terwijl hij een heel iel borstje heeft. Is de onderlengte nog geen 140cm
.Nu heb ik dus lang moeten wachten op een product wat niet aan de voorwaarden voldoet en waar ik nog teveel voor heb betaald ook. En gezien de 'fijne' communicatie eerder zie ik er dus tegenop om wéér contact op te moeten nemen met de betreffende webwinkel., zeker niet nu ook nog eens de feestdagen ertussen komen. Daarbij komt ook nog dat ik ze al het voordeel van de twijfel had gegeven omdat ik op internet al meer slechte ervaringen erover had gelezen en ik ben dus bang dat ik kan fluiten naar mijn geld of wel een nieuwe passende deken, zonder nóg meer te moeten betalen.
Voor ik weer ga mailen wil ik toch nog even kijken of ik nog wat ervaringen of adviezen van anderen kan krijgen. Voor maandag hoef ik toch nog geen antwoord te verwachten
.Lang verhaal, korte vraag: Heeft iemand eerder zoiets gehad en wat heb je toen gedaan?
nou oke, heeeeeel fijn, maar toen de vraag of ik hem dan in een andere kleur wilde? Nee, want dan had ik die andere kleur wel gekozen toch. Maargoed na een aantal weken uiteindelijk mn geld toch teruggestort gekregen, maar erg vreemde gang van zaken. Ik bestel er iig nooit meer iets, particulier iets kopen gaat nog gemakkelijker en duidelijker. 
Terwijl ze evengoed hadden kunnen mailen.
zo krijg ik ze meestal niet ...
.