Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meggiemeg schreef:Ik zadel altijd pas op als we op locatie zijn.
De eerste keren zullen ze het wel spannend vinden als ze niet gewend zijn met de trailer weg te gaan. Maar dat went snel hoor. Ik zet altijd alvast het deurtje open zodat ze nog beter kunnen zien waar we zijn.
Als je paard niet vast op zijn benen staat in de trailer en in de bochten gaat hangen tegen de zijwand of het tussenschot lijkt me niet al te prettig voor je zadel.

yarrah schreef:Hoewel het hier in nederland gewoonlijk niet gezadeld vervoerd word (ik doe het ook niet). Viel het me dat het in America heel normaal is.
Maar als je ziet dat bandages of peesbescherms, dekens met dekensingels wel heel normaal is. Dan denk ik weleens een zadel moet dan toch ook kunnen?
Silly_Woman schreef:ik deed met t paardje waarmee ik op wedstrijd ging alleen t zadel op als we idd niet langer dan 10 a 15 minuutjes rijden moest. dekentje eroverheen voor de bescherming en een dekensingel daar omheen voor het blijven liggen van het dekentje enzo. Maar dat was een braaf paard. Denk dat het afhankelijk is van hoe een paard is. bij een jong paard doe je dit niet zo snel. en deze was al vaak op stap geweest.