nieuwe generatie I for williams, wie heeft er een

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brandweer

nieuwe generatie I for williams, wie heeft er een

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 15:21

Ik ben aan het kijken naar een nieuwe I for Williams (506 of 511). Iemand al ervaringen met het nieuwe model. Ook info over het oude model is welkom.

Anoniem

Re: nieuwe generatie I for williams, wie heeft er een

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:37

Ik heb sinds 2003 de 510 en had daarvoor een 505.
Ben er heel erg tevreden over Ja
Super degelijke trailers die erg handig zijn in het gebruik.
Ik ben regelmatig alleen op pad en dat gaat super met deze trailer, alles is gewoon goed doordacht, vooral het middenschot en de stangen vind ik ideaal hierdoor kun je simpel alleen laden en lossen.
Ook met merrie en veulen vind ik ze ideaal, ik laat dan alleen het voorste schot en de linker voorstang zitten en de rest haal ik er uit, zo heeft de merrie steun en kan het veulen gewoon losstaan en evt. drinken.
Als ik alleen veulens vervoer (doe ik altijd los) is de trailer heel simpel leeg te halen.
Bovendien vind ik de bovendeurtjes vele malen veiliger dan een rolzeiltje met het vervoer van veulens.
Ook de losse zadelkast vind ik handig, pak hem lekker binnen in en rijd hem dan de trailer in waar hij makkelijk is vast te zetten, nooit gesleep door de regen met je spullen en als je eens een paar dagen weg bent heb je je spullen makkelijk en opgeborgen mee.
Ben wel wezen kijken voor het nieuwe model maar vond dat ik te veel moest bijbetalen.
Ik vind het nieuwe model veel mooier maar het basis idee blijft natuurlijk hetzelfde en ik had geen zin om 2750 euro bij te betalen alleen voor "mooi" Haha!