Wat voor rubbermat op de vloer van de trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LizMD

Wat voor rubbermat op de vloer van de trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 22:06

Er zit nu net een nieuwe bodem in mijn trailer. Bij de trailer zelf heb ik rubbermatten gekregen, maar die bestaan uit 3 losse delen en dat vind ik eigenlijk niet zo fijn.
Heb al het eea via google gezocht, maar ik wist niet dat er zóveel verschillende soorten rubbermatten waren. Welke is nou het beste om op de bodem van de trailer te leggen?

ikke

Re: Wat voor rubbermat op de vloer van de trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:59

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 01:00

Ik zou er helemaal geen rubbermat in leggen als ik jou was. Hebben wij toendertijd ook gedaan met als gevolg dat de bodem sneller doorrot. Bij het uitspuiten van de trailer blijft het water onder de mat staan met de gevolgen vandien. Of je moet ze er telkens uithalen , laten drogen en er weer inleggen. En ze zijn zwaar kan ik je vertellen. Nee ,voor ons geen rubbermatten meer in de trailer.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 01:08

voor ons juist wel rubber matten in de trailer, maar onze bodem is voorzien van een dikke laag polyester, met een opstaande rand van ± 20 cm. Dus als er wat vocht onder de mattenkomt is dat geen probleem. Hiervoor hadden we een rubber gietvloer en dat is echt dramatisch. Het rubber is iets korrelig en sluit daardoor niet helemaal aan aan de wand. Daar komt vocht tussen en daar kun je helemaal niets aan veranderen. Dus wat mij betreft: lang leve de rubbermat.

bos rubber in schagerbrug heeft van alles op voorraad. even googelen.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 18:37

Het is dan inderdaad de bedoeling om de mat er elke keer uit te halen. Ik wil geen gietvloer, om de reden die texelse hierboven al meldt.

Dit zou dus goed moeten zijn?

Texelse, hoe heb jij die polyester laag in je trailer gekregen? Is dat ook gegoten?