Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

WildChild schreef:Dat wilde ik ook niet uitsluiten, de vraag is alleen of je voor dat verschil een reiskostenvergoeding van 100 euro over hebt..

) meegenomen bij de aankoop van Wrangler (de DA is voor mij van Antwerpen naar Brussel gegaan) en zelf de reiskosten van de DA betaald. Als koper wil je het paard graag gekeurd hebben, dus kosten en organisatie zijn probleem van de koper imo. Ik vind het eerlijk gezegd al tof dat die mensen zo ver willen rijden, het risico tijdens het transport is ook voor hen nl. 

Sonja schreef:'t Ligt er denk ik een beetje aan hoe je je paard verkoopt. Of je dat voor 't geld doet, of omdat je een betere baas voor 'm zoekt dan je zelf bent of kunt zijn. In dat laatste geval zijn die paar rotcenten namelijk totaal niet belangrijk.
En nee er is niets echt geregeld daarvoor. Dat is voor de koper en verkoper om overeen te komen wie er keurt en waar, en dat kan dus per geval verschillen. Zou toch te gek worden als elke koper maar even bepaald waar er gekeurd gaat worden en koper zich daarin maar heeft te schikken?? Overleg heet dus het toverwoord. valt ook wel weer mee, ze zijn niet van suiker....Citaat:Paardje komt dan best moe op plaats bestemming aan en moet dan zijn/haar beste beentje voorzetten in een keuring???