Ik zou ook het liefst willen weten welke mogelijkheden erbij inbegrepen zitten; loopstal, voer, alleen weide?
Heb gezocht maar geen topic kunnen vinden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mell0w schreef:De opfok waar ik a.s weekend heen verhuis is als volgt:
Winter
Veulen: €125,-
Jaarling: €135,-
Twenter:€145,-
Paarden staan in geselecteerde groepjes in een ruime opfokstal, Komen minimaal 8uurtjes perdag los(en dat is voor de meeste hier in de omgeving echt een wonder want ik ken er genoeg hier waar dat veel minder is) Je heb je brokken(gevoerd naar benodigheid van je paard, ook extra vitamine komen aan de pas), hooi onbeperkt en strooisel. Je paard wordt helemaal netjes onderhouden. Wormenkuren vallen ook mee in de kosten.
Enige eigen kosten die je over hebt is de smit en de DA
Zomer is het voor alle 100 euro.
kimG schreef:Kiki welke opfok heb jij ? en TS kun je de namen van de opfokstallen geven waarvan je de prijzen hebt opgezocht ?
als ik interresante dingen tegenkom zal ik ze zeker posten
(woeste hoeve)
(veulen+merrie daar gekocht
) 
Ans schreef:Bij ons is het 50 euro per maand zomers en swinters. (eerste jaar dat ze dit doen, klein groepje veulens)
Zomers hele dagen op grote weide en swinters in grote loopstal met uitloop overdag naar buitenbak (wordt niet in gereden swinters)
Incl. ruwvoer (onbeperkt) en krachtvoer.
Excl. wormspuiten en hoefsmid.

parouscha schreef:Ans schreef:Bij ons is het 50 euro per maand zomers en swinters. (eerste jaar dat ze dit doen, klein groepje veulens)
Zomers hele dagen op grote weide en swinters in grote loopstal met uitloop overdag naar buitenbak (wordt niet in gereden swinters)
Incl. ruwvoer (onbeperkt) en krachtvoer.
Excl. wormspuiten en hoefsmid.
Hai Ans,
Kan je mij vertellen waar dit is?
En tot welke leeftijd gelden deze prijzen?