Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
laura1986 schreef:1000 euro is volgens mij zo op als je paard ziek is. 3000 heb je wat aan. Dan kun je met fatsoen een koliekoperatie betalen en verblijf in de kliniek. Daarna moet je natuurlijk weer snel kunnen sparen om weer wat achter de hand te hebben.
Jeanine84 schreef:laura1986 schreef:1000 euro is volgens mij zo op als je paard ziek is. 3000 heb je wat aan. Dan kun je met fatsoen een koliekoperatie betalen en verblijf in de kliniek. Daarna moet je natuurlijk weer snel kunnen sparen om weer wat achter de hand te hebben.
Niemand heeft zo even dat bedrag achter de hand natuurlijk..en daarnaast is mijn paard verzekerd en dekt de verzekering deels deze kosten! Ook vind ik dat je moet overwegen of zo'n operatie kans van slagen heeft!

Ik krijg straks nog een flinke meevaller waardoor ik al ruim op de 4000 zal zitten maar daar kom ik dan ook niet aan! En sparen is natuurlijk nooit slecht
KiWiKo schreef:mijn peerd heeft me binnen 12 uur 6.500 euries gekost...................
klein gevalletje van koliek, met bijbehorende operatie

Jibbel schreef:KiWiKo schreef:mijn peerd heeft me binnen 12 uur 6.500 euries gekost...................
klein gevalletje van koliek, met bijbehorende operatie
*ka ching* Dat bedoel ik dus. Ik ben blij dat ik steeds zoveel opzij zet!
Jibbel schreef:een nadeel van verzekeren vind ik dat je vaak veel geld in zo'n verzekering stopt, maar er (meestal) als t puntje bij paaltje komt niks of weinig van vergoed wordt. Daarom kies ik ervoor om een bepaald bedrag per maand op een spaarrekening te zetten, lekker rente trekken, wordt t nog meer ook zonder dat ik wat hoef te doen, ipv maandelijks verzekeringspremie te betalen,