Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuperRupsje schreef:Idd rekening met wat Spetter zegt. M'n moeder reed me vroeger, toen ik nog geen rijbewijs had en wel van hot naar her moest voor wedstrijden, in zo''n vrachtwagentje rond. Nu is m'n ma geen held op de weg, maar ze reed zo met zo'n vrachtwagentje weg, en het is altijd helemaal goed gekomen. Dus ik denk dat bijna iedere (een beetje) ervaren chauffeur het wel kan.
ikke schreef:Ik weet wel zeker dat het NIET zo is. Het gros kan het niet, zelfs al hebben ze soms paarden aan de haak hangen. Je wil niet weten wat voor idioot gedrag ik in de loop der tijden op de weg heb gezien met trailertrekkende voertuigen.
Voor TS: ëén paard vervoeren is geen punt, maar let erop dat de wagen voldoende laadvermogen heeft en laat de rest van je spullen door een andere auto brengen. Overbelading wordt erg hard gestraft.

SuperRupsje schreef:ikke schreef:Ik weet wel zeker dat het NIET zo is. Het gros kan het niet, zelfs al hebben ze soms paarden aan de haak hangen. Je wil niet weten wat voor idioot gedrag ik in de loop der tijden op de weg heb gezien met trailertrekkende voertuigen.
Voor TS: ëén paard vervoeren is geen punt, maar let erop dat de wagen voldoende laadvermogen heeft en laat de rest van je spullen door een andere auto brengen. Overbelading wordt erg hard gestraft.
Maar heb je het nu over trailers, of over een vrachtwagentje, want dat verschilt nogal. Mij niet gezien met een trailer (heb dan ook geen E-rijbewijs), een vrachtwagentje zou ik wel eng vinden de eerste keren, maar ik zou het wel doen.
Voor het achteruit rijden had ik hulp, maar ook dat ging goed, heb niks aangereden