berpie schreef:Een oude dame van deze leeftijd heeft vast alles al gezien en meegemaakt, denk nieet dat zij nog gauw ergens van schrikt.
TRansportbeschermers zijn wel fijn maar de meeste paarden zijn er niet zo weg van, ik zou gewoon zonder proberen, kijk gewoon hoe haar reactie is.
Verder lijkt het me wel fijn dat je dan meteen weet hoe haar reactie is op de trailer, stel dat ze ooit naar de kliniek moet of zoiets, beter dat je dan weet waar je aan toe bent.
Gaat vast wel lukken , succes.
Aangezien de TS haar paard kent en jij niet, denk ik dat zij wel beter kan inschatten dan jij of het zou lukken of niet.
Trouwens als de TS daar zelf niet klaar voor is en er onzeker van wordt, dan moet ze het zeker niet doen.
aan de TS: als ik nog genoeg tijd had zou ik alvast eens beginnen oefenen met haar op een trailer te zetten..
geef haar voor elke poging (ook al verzet ze op jouw vraag maar één extra stapje in de richting van de trailer) een beloning en probeer de dag erna opnieuw. Als je daar niet meer de tijd voor hebt dan zou ik er iemand bijhalen die iets van trailerladen kent (niet iemand die de paarden er op slaat dus, want dan doet ze het verzekers nooit meer).