Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LGarabians schreef:De shet en de arabier zijn op hun vlucht langs een koeien wei gerend, niet echt dicht er langs en ze zijn ook niet in de wei gegweest.
vind het ook heel vervelend natuurlijk voor de koe en de boer, maar we zullen zien wat de verzekering zegt. LGarabians schreef:Hallo iedereen,
Vandaag een hele hectische dag gehad.
Was samen met mijn vriend mijn jonge paard achter op het land aan het longeren met plastic aan het zadel, gisteren ging dit erg goed. Maar vandaag schrok hij opeens en heleaas konden we hem niet houden, mijn vriend heeft nog twintig meter op de grond aan de longeer lijn achter hem aan gesleept maar hij moest toch echt loslaten. In blinde paniek is mijn paard naar de wei gecrossed en dwars door de draden gegaan, daarna is hij aan de andere kant ook dwars door de draden gegaan, en de rest twee paarden en een shet ook.
Jol1 schreef:@Ikke, eerlijkheid is toch helemaal niet erg in dit geval? TS vertelt gewoon hoe het gegaan is en ditzelfde verhaal kan zij aan haar verzekering vertellen. Als de boer haar aansprakelijk stelt, hoeft zij alleen tegen de boer te zeggen dat ze het voorval bij haar verzekering zal melden en dat die het verder uit zal zoeken. Daarmee is het voor haar toch echt einde verhaal. Ze hoeft toch nergens om te liegen of zo?