Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Sponsors zijn erg moeilijk te vinden in de paardensport dus mocht ze er een vinden dan zou ik niet te lang mauwen maar gewoon alles aanpakken wat je sponsor wil geven. Er zijn heel veel ruiters, heel veel met talent en heel veel met een beste knol onder hun kont, helaas maar erg weinig geinteresseerde bedrijven. Meestal blijft dat bij het bedrijf van Ome Jan
)
crossmonster schreef:Dan heb je geluk casperrrr,
Jij rijd toch geen wedstrijden?
Als iemand echt een sponsor heeft,dan verwacht die sponsor dat je minimaal een x aantal wedstrijden per jaar/maand rijd. Zodat de spullen ook gezien worden.
Ik rijd M2 op off. wedstrijden.

hahahaha.
, gewoon goed zoeken of aan ouders vragen , misschien zitten er kennissen in de familie die wel willen helpen ? Succes ! 
laaauwrah schreef:Ik heb ooit een aanbieding gekregen om te om gesponsort te worden.Ze wilden een goed dressuurpaard voor me kopen met alles erbij die ik moest uitbrengen op wedstrijden onder hun naam.
Maar heb het bod afgeslaan. En eerlijk gezegd ben ik er nog blij om! Ik vond het eng om zo gebonden te zijn dan aan die personen + het was ongeveer minimum 3 kwartier rijden met de auto van ons thuis en paard bleef bij hun staan. (enkel kleine veel te zware bak van 15 op 20 ongv en een boomgaard). Hoewel ik het een prachtaanbod vond en superlieve mensen vond was ik op dat moment ook nog te jong om zelf met de auto te rijden of die verantwoordelijkheid aan te kunnen.