Zie in het donker vaak trailers rijden, sommigen met het licht aan (in de trailer
) en sommigen met het licht uit.Wat doen jullie?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en sommigen met het licht uit.
Persoonlijk ook een fijner gevoel bij dat auto's van achter kunnen zien dat er daadwerkelijk iets in de wagen staat en dus geen rare dingen moeten doen, én kunnen waarschuwen als er iets is.
Jiill_ schreef:Ons licht kan nieteens uit
diega schreef:Tijdens het transport heb ik de verlichting uit, kan ze beter naar buiten kijken. Er is nog niet zo lang geleden een onderzoek geweest over het laden van paarden met het licht uit of aan. Er bleek geen verschil te zijn. De term dierenmishandeling vind ik veel te ver gaan, we moeten niet vergeten dat paarden in het donker kunnen zien en paarden niet vergelijken met onszelf. Als het gaat om verkeersveiligheid vind ik het wel een goede reden. Somige wat oudere trailers hebben inderdaad buitenom niet de allerbeste verlichting. Ik heb net een nieuwe trailer en die verlichting is veel beter dan bij mijn oude trailer. Er zitten bv ook lampjes aan de zijkanten bovenaan.
Lijkt mij fijner voor het paard toch ??