Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en heb ik ze 3 jaar geleden onder bedreigingen van het land gestuurd, zijn ze helemaal, met geladen geweren en blaffende honden zomaar tussen mijn paarden rondlopen... heeft wel geholpen, nu komen ze netjes vragen of ze over het pad naast mijn weiland (wat openbare weg is
) mogen lopen naar de volgende jacht-akker.Irena_7 schreef:Een jager moet een vergunning hebben en mag alleen op bepaalde percelen jagen volgens mij.
Ik denk dat je de schade kunt verhalen.
Ik zou het in elk geval proberen.
Citaat:Volgens mij kan je je schade niet verhalen op de jagers, en als ik jou was zou ik proberen om op goede voet te blijven met die mannen, want als ze het kwaad in hebben en eens 'per ongeluk' verkeerd richten zit je met de gebakken peren... Uiteraard zijn zij dan strafbaar, maar daar krijg je je paard niet mee terug dan
Visconti schreef:Citaat:Volgens mij kan je je schade niet verhalen op de jagers, en als ik jou was zou ik proberen om op goede voet te blijven met die mannen, want als ze het kwaad in hebben en eens 'per ongeluk' verkeerd richten zit je met de gebakken peren... Uiteraard zijn zij dan strafbaar, maar daar krijg je je paard niet mee terug dan
Het zijn jagers, geen maffia
Lynn_Nikita schreef:maar waar kan ik nu zien waar en wanneer er op welk perceel door wie gejaagd word?