Vloer in trailer!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

happyness

Vloer in trailer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 11:26

Hallo,

Ik vroeg mij af wat voor bodem de meeste mensen in hun trailer hebben liggen?

Wij hebben een Heja 2 paardstrailer waar zo'n losse rubberen mat in lag. Aangezien mijn paard met 4 ijzers regelmatig weg gleed hebben we die mat eruit gehaald. Nu staat ze dus op de ruwe bodem maar met ijzers slijt die gigantisch hard, wordt ook glad en is gehorig! Nu hebben we na zitten denken over een gietvloer van polyester of rubber. Maar slijt polyester ook niet gigantisch hard en is dat ook niet gehorig? En rubber wordt dat niet na 1x mesten ook glad?

Iemand ervaring hiermee?

cissy

Re: Vloer in trailer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:10

gewoon een goede rubberen mat kopen, kennelijk had jij een slechte want je paard gleed er op uit. Er zijn goede matten die anti-slip zijn, vraag ernaar bij een trailerleverancier.

Elegance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:25

Op een polyester vloer altijd een mat gebruiken. Anders inderdaad slijtage aan de vloer, of erger: scheuren waardoor het vocht bij de houten bodem komt met alle nare gevolgen. Gietrubber slijt nagenoeg niet, alleen moet je dan zowiezo eerst een nieuwe houten bodem leggen voordat er rubber gegoten kan worden.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:23

Zelf heb ik ook een heja trailer met zo'n ruwe vloer en losse mat. Ik deze trailer van het voorjaar gekocht met een nieuwe mat erin.Mijn paard staat ook op ijzers maar heb geen las van glijden. Misschien is de mat versleten(toplaag)? Ik zou als ik jou was Heja opbellen en je probleem voorleggen. Succes ermee!

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:25

wij hebben van dat soort spul erin dat je er zelf vloeibaar moet insmeren! En dat vanzelf heel snel droogt!
erg tevreden met die bodem! niet glad, en super handig!

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 16:32

hesterve schreef:
Zelf heb ik ook een heja trailer met zo'n ruwe vloer en losse mat. Ik deze trailer van het voorjaar gekocht met een nieuwe mat erin.Mijn paard staat ook op ijzers maar heb geen las van glijden. Misschien is de mat versleten(toplaag)? Ik zou als ik jou was Heja opbellen en je probleem voorleggen. Succes ermee!

Dat is bij ons hetzelfde. De mat is niet versleten. Onze mat heeft allemaal ribbels zeg maar, van die sleufjes van voor naar achter. En als ze dan een keer gemest hebben zitten die sleufjes vol en wordt hij spekglad!