Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(na 15 jaar eigen pony's/paarden)
Rianneke schreef:ik heb nog nooit een pony of paard in de verzekering gehad en tot nu toe heb ik geen extreme dingen gehad en had ik dus van dat verzekeringsgeld een heel nieuw paard kunnen kopen nu(na 15 jaar eigen pony's/paarden)
maar sommige mensen hebben gewoon pech (of ze helpen hun paard zelf de vernieling in) en dan kan een verzekering heel handig zijn aangezien je dan delen vergoed krijgt...
maar mijn keus is het zeker niet... als mijn beestjes iets mankeren wil ik graag zelf beslissen wat er mee gaat gebeuren en niet dat je je paard terug moet kopen van de verzekering of zulke taferelen
, dat is ondertussen ook alweer 5 jaar geleden en mijn geheugen is niet al te super ).. Maar gelukkig hebben onze paarden praktisch nooit wat *even afkloppen*, het ergste/enige was een peesblessure, 2 jaar geleden, en verder is er nooit iets gebeurd. Nu maar hopen dat dat zo blijft
, dan hebben we de verzekering ook niet nodig melcior schreef:of voor hetzelfde geld ontsnapt hij me en trapt hij iemand anders b.v de rolstoel in.. wel heel extreem maarja ik heb geen zin om daar persoonlijk voor te betalen..
ma_rie_tje schreef:@ missanous: waarom zou de verzekering haar afpakken?
Zodra je paard is afgekeurd (wat alsnog de keuze is van de eigenaar om haar te laten afkeuren) wordt deze overgenomen door de verzekering (en vaak afgemaakt).
Op dat moment heb je zelf de keuze om haar terug te kopen (vaak tegen slacht waarde).