Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Raja schreef:Ik vind het persoonlijk al erg vreemd dat die mensen het wilden dat het paard nog een keer door jullie gekeurd wordt in ELL
Jullie zijn niet bij de keuring in Someren aanwezig geweest als ik het goed begrijp???

fshdo schreef:Tja, wat hadden jullie afgesproken mbt de keuringskosten? Als hun zowel de 1e als de 2e keuring al betaald hebben, kan ik me voorstellen dat ze de 3e alleen voor jullie rekening zouden willen. maar dat ze niet willen dat hij nog eens gekeurd wordt vind ik vreemd. is er in Someren bloed getrokken?

Dreaa_natura schreef:ik wil nog even wat toevoegen.
Ik heb een paard gekocht, die verkocht werd met een rapport waar geen aanmerking op stond (en het was een nieuw rapport niet van vorig jaar of iets.)
en de dag nadat ze hier is gekomen blijkt dat de merrie al een half jaar een zware peesblessure heeft..
een vriendin van mij kocht een paard, hele dure foto's keuring alles goed gekeurd.. blijkt dat er een onsteking in de sesamschede zit.. paard wordt afgekeurd.
Een buigproef is zo moment opname. Ze kunnen hem te ver buigen en paard loopt zwaar kreupel of te flauwtjes en er is niks te zien..
Het is en blijft een paard je weet noooit wat er gebeurd met zón dier.
Raja schreef:Dreaa_natura schreef:ik wil nog even wat toevoegen.
Ik heb een paard gekocht, die verkocht werd met een rapport waar geen aanmerking op stond (en het was een nieuw rapport niet van vorig jaar of iets.)
en de dag nadat ze hier is gekomen blijkt dat de merrie al een half jaar een zware peesblessure heeft..
een vriendin van mij kocht een paard, hele dure foto's keuring alles goed gekeurd.. blijkt dat er een onsteking in de sesamschede zit.. paard wordt afgekeurd.
Een buigproef is zo moment opname. Ze kunnen hem te ver buigen en paard loopt zwaar kreupel of te flauwtjes en er is niks te zien..
Het is en blijft een paard je weet noooit wat er gebeurd met zón dier.
peesblessures zijn vaak klinisch niet meer waar te nemen na een aantal weken/maanden.
En dat is ook perecies waarom het zovaak fout gaat.
Ik zit op het moment dicht tegen het keuren van een nieuw paard aan en hou mn hart vast...