Ik heb goede ervaringen met Equine Risk. Mijn paard is beperkt verzekerd, dus in principe zonder ziektekosten. Ze kreeg vorig jaar in de wei een klap van een ander paard en had een wondje op de kogel. In de eerste instantie was er niets aan de hand (volgens de dierenarts) maar na een week braaf stappen en koelen was het been ineens loeidik en was ze kreupel. Bleek toen een ontsteking bij te zijn gekomen rondom het gewricht (dus het miniwondje bleek dieper te zijn dan het leek). Ze heeft toen een week op de kliniek gestaan, had daarna nog ontstekingsremmers nodig en dergelijke. Ik heb Equine Risk gebeld een dag nadat ik mn paard naar de kliniek had gebracht,ik werd keurig geholpen, en omdat deze blessure tgv een open wond was, kreeg ik 80 procent vergoed. Toch lekker op een rekening van 800 euro!
Daarnaast ga ik mee met Ikke. Ik werk zelf als schadecorrespondent in de autoverzekeringen en als je zelf het geld achter de hand hebt, ben je gewoon beter af. (voorbeeldje: grote leasemaatschappijen hebben bijvoorbeeld een hoog eigen risico op hun WA verzekeringen, zo gaan de premies een heel eind omlaag en kan dit dus gewoon uit voor hun)